Кодекс безпечного освітнього середовища
ПЕРЕДМОВА
Основними
ідеями сучасної освіти, що підтримуються і поширюються Міжнародною організацією
ЮНІСЕФ, є ідеї забезпечення прав, свобод та інтересів дітей, представлені в
концепції програми «Школа доброзичливого ставлення до дитини» («Child-friendly
schools») [12].
Вже ні для
кого не таємниця, що суспільний запит спрямований на школу, яка є не тільки
місцем, де дітей навчають, а, насамперед, простором для їхнього повноцінного
розвитку, осередком успішних, креативних і щасливих людей. Такий омріяний
навчальний заклад можливий лише в атмосфері фізичного комфорту, сприятливого
соціального та психологічного клімату, що підтримує особистість, яка
розвивається, вчасно реагує на її потреби та з повагою ставиться до її
особливостей.
Реформа
освіти в Україні набирає обертів. З огляду на процес децентралізації влади,
перед територіальними громадами постає питання і управління освітою. Створення
ефективної системи освіти є завданням складним і надзвичайно відповідальним.
Тому для освітян важливо мати дієвий інструментарій для цієї роботи. Ним може
стати документ закладу «Кодекс безпечного освітнього середовища» (далі – КБОС).
Головною метою КБОС у закладі є навчання дітей і дорослих безпечній взаємодії у навчально-виховному процесі, а також захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків і дорослих (батьків, опікунів або працівників навчальних закладів).
Далі читати : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/protidia-bulingu/21kbos.pdf